Latest Posts

LUFFIYA QUEEN ROSEBELLE SACHET

Luffiya Queen Rosebelle

March 18, 2017 | No Comments

. Apa Itu Luffiya Queen Rosebelle? Luffiya Queen Rosebelle adalah produk kecantikan luar & dalam yg menggunakan formulasi Rose placenta yg pertama seumpamanya di Malaysia. Rose placenta adalah super antioxidant, Ia bertindak dengan meneutralkan radikal bebas yg selama ni menjadikan kulit kita kusam, gelap & lesu. Fakta best utk uols yg nak combo slim + […]

Read more »
maaez nutrimiq original

Maaez NutrimiQ : Anak Bijak Dengan NutrimiQ

March 13, 2017 | No Comments

. Apa Harapan Anda Sebagai Ibu Bapa? Nakkan anak sentiasa sihat Nakkan anak bijak belajar Nakkan anak kreatif & cergas Jika begitu, MAAEZ NUTRIMIQ Wajib untuk ibu bapa yg Sayangkan anak-anak Maaez NutrimiQ anak Bijak dengan NutrimiQ ! Apa Itu Maaez NutrimiQ? Macam mana ia boleh membantu anak saya? Maaez NutrimiQ adalah supplement minda agar […]

Read more »
bee venom 4in1 murah

Bee Venom Skincare 4 In 1

March 9, 2017 | No Comments

. Bee venom skincare 4 in 1 adalah produk Skincare no 1 malaysia yg berkesan membantu anda yang serius untuk hilangkan jeragat di muka. Bee Venom Skincare 4in1 produk yang menggunakan 100% bahan organik. Sesuai digunakan oleh mereka yg ada masalah tona kulit tak sekata, jeragat, jerawat, bintik hitam, parut, terdedah lama pada matahari & […]

Read more »
maxxslim kkm

MaxxSlim Weight Loss Supplement Kurus

March 5, 2017 | No Comments

. Anda ada 5 Masalah Berat Badan ini? Seluar & baju semakin ketat Diejek rakan sendiri sebab gemuk Rasa berat bila berjalan Lepas bersalin berat turun naik Malu dgn penampilan diri bila keluar . MAXXSLIM boleh bantu anda.. Lebih sihat ! Lebih yakin ! Lebih cantik ! Maxxslim Weight Loss Supplement Kurus yang Dipercayai MAXXSLIM by […]

Read more »
susu maaez original

Susu Maaez : Susu Untuk Kulit Cantik

February 26, 2017 | No Comments

SUSU MAAEZ, Susu Kambing Asli Untuk Kulit Cantik ! Susu Maaez adalah susu kambing asli yg dirumus khas untuk merawat + mencerahkan kulit wajah & seluruh badan. Susu Maaez by Sofieya Beauty Diformulasi menggunakan bahan utamanya iaitu Susu Kambing & Sarang Burung Walit. Rumusan ini sangat serasi antara satu sama lain kerana susu kambing adalah […]

Read more »

Sabun Honey Glow Whitening Soap

February 18, 2017 | No Comments

SABUN HONEY GLOW WHITENING SOAP HILANGKAN DAKI DALAM 3 MINIT ! “Ehh, ini sabun ke Clorox?” Ramai yang tanya mcm tu sebab kesannya sangat pantas hokehh. Pakai je, dah nampak beza sangat tona kulit sebelum dan selepas. Seawal 2-3 minit sahaja. Bukan setakat boleh guna di badan, yg bestnya sabun ini boleh guna pada muka utk […]

Read more »