Kak Ell Skincare by Armila Beauty

 

antioksidan

Kak Ell Skincare By Armila Beauty HQ

Rahsia terbongkar kecantikan kulit muka 100% konsisten dengan set rawatan Kak Ell.

Masih mencari skincare yg sesuai? Mai sini cuba skincare Kak Ell ni best sangat2. Dengan penggunaan berterusan muka bersilau, bersih semua parut hitam kat muka tu. Kulit muka lebih lembut dan glowing. Produk Kak Ell skincare ada kelulusan KKM & bukan krim timbang kilo. Skincare Kak Ell diformulasikan dari gabungan bahan-bahan semula jadi yang diperkaya dengan Vitamin B5, C, dan E

beza set 3in1 4in1

Kak Ell Skincare by Armila Beauty HQ ada 2 jenis :

Skincare Set 3 in 1

Beauty Soap (KKM [NOT 180801278K]
Night Cream 1 (KKM [NOT 180801276K]
Night Cream 2 (KKM [NOT 180801277K]

Skincare Set 4 in 1

Beauty Soap, Day Cream, Night Cream 1 & Night Cream 2

 

keberkesanan skincare viral

SABUN CENGKIH

KELEBIHAN :

Anti oksidan
mematikan jerawat
anti penuaan
melembapkan wajah
menghilangkan kotoran dimuka

DAY TREATMENT CREAM

KELEBIHAN

Spf 60 Lindungi sinar uv dari tembus ke lapisan epidermis kulit

krim rawatan untuk kulit nipis/kulit rosak sebab chemical produk/kulit jeragat/kulit sensitif

Wajib pakai untuk hilangkan jeragat dan extract pearl akan membantu kulit untuk lebih muda, putih dan haluskan kulit

NIGHT CREAM 1 (ORI KUNYIT)

KELEBIHAN :

mengecutkan jerawat
memudarkan bintik2 hitam
menukar kulit kusam ke cerah berseri

NIGHT CREAM 2 (ORI SARANG BURUNG)

KELEBIHAN :

menghapuskan jeragat
menghapuskan parut jerawat
mengurangkan garis2 halus tanda penuaan
menjadikan kulit flawless, gebu & pinky

Kak Ell Skincare 100% DIJAMIN

Tiada Pengelupasan
Tiada merah merah
Bukan produk timbang kilo
Selamat dan berkesan
Mendapat kelulusan KKM

 

flawless skincare kak ell

KULIT KUSAM? Ehhh TIADA LAGI

Sekarang dah glowing uolls. Perubahan selepas menggunakan Set KAK ELL skincare .. Mmg nmpk ketara kan. Skincare Kak Ell punya penangan korang boleh tgk sendiri ye. Dulu kulit gelap, sekarang dah cerah. Licin macam kulit telur pulak tuu..

Korang tak teringin ke??

Keistimewaan Kak Ell Skincare

Memudarkan & mengecutkan jerawat
Memudarkan bintik-bintik hitam
Merawat kulit kusam & menghapuskan jeragat
Mencerahkan wajah
Menghapuskan parut jerawat
Menghapuskan garis halus tanda penuaan
Menjadikan kulit flawless & gebu
Menjadikan tona kulit putih sekata
Melembabkan wajah
Mencuci kotoran diwajah
Mendapat kelulusan KKM (NOT180801276K, 1277K, 1278K)
Terjamin selamat tanpa bahan berbahaya
Tiada pengelupasan & tidak memedihkan kulit
Tiada kesan sampingan / merah pada kulit

 

krim rawatan kak ell krim malam

Nak pakai produk ni kena sabaq ya.. takde jalan singkat utk kulit nmpak cantik dan glowing . Gunakan Kak Ell Skincare secara konsisten untuk menghapuskan masalah jeragat, parut jerawat penuaan, bawah mata yang lebam. Yang ada masalah jerawat, jeragat, tona kulit tak sekata, kulit kusam dengan Skincare Kak Ell ni dapat membantu anda mendapatkan kulit cerah, cantik dan sihat.

Cara Pakai Kak Ell Skincare

Sebelum tidur jangan lupa cuci muka dulu dgn sabun beauty soap Kak Ell
Kemudian sapu krim malam 1 & add krim malam 2 yer
Senang n mudah je kan?

 

TESTIMONI KAK ELL SKINCARE

kak ell serasi

bersih dari jeragat

kak ell skincare by armila beauty

kak ell stokis

kulit elok dengan kak ell

 

kak ell skincare by armila beauty

HARGA KAK ELL SKINCARE 3IN1

RM 60 Semenanjung
RM 65 Sabah Sarawak

FREE POSTAGE

HARGA KAK ELL SKINCARE 4IN1

RM 99 Semenanjung
RM 104 Sabah Sarawak

FREE POSTAGE

Cara Order?

tempah LINK