Jamu Kacip Malam

JAMU KACIP MALAM AGENT

.

Jamu Kacip Malam, Cara Mudah Goda Suami

Si Dia Mesti Tak Senang Duduk Asyik Rindukan Malam Semalam”

jamu kacip malam

Jamu Kacip Malam adalah produk yg boleh menyelesaikan masalah dalaman wanita dari seawal remaja hingga dewasa. Ia berkesan utk merapatkan hubungan suami isteri dan mengandungi pelbagai khasiat hebat & rahsianya yang tersendiri. Jamu Kacip Malam adalah 100% original jamu, Selamat, dijamin halal & yg paling penting berkesan.

Jamu Kacip Malam exclusive setiap malam terkacip & terlebih ketat !

Isteri yg rasa nak buat kejutan utk gembirakan husband & nak tengok sejauh mana perubahan yg akan dirasai bila si suami betul2 puas lepas bersama. Nantikan pujian dari suami anda. Hanya mereka yg dah cuba saja tahu kehebatan jamu kacip malam ini !!

Bahan Kandungan Jamu Kacip Malam

  • Kacip fatimah
  • Serbuk manjakani asli
  • Akar serapat

.

Kesan Jamu Kacip Malam boleh dirasai seawal 1 hari.
Bahan kandungan 30 kapsul & 100% dari bahan natural

.

jamu kacip malam original

Badan rasa seram sejuk?
Perut rasa sebu dan tak selesa?

Tanda-Tanda Rahim Jatuh

  • Rasa berat sekitar ari-ari
  • Susah kawal kencing terutama time bersin atau batuk
  • Kencing tak tos @ tak lawas
  • Senak atau sakit semasa bersama suami
  • Sakit pinggang yg lama
  • sakit tumit
  • peha dan betis sentiasa kebas

.

Tak kira anak dara, mak dara atau janda ke.. Anda ada rasa tanda2 di atas? Uolls kena kenal pasti & rawat sebelum terlambat. Jamu ni dirumus khas dgn herba & akar kayu terpilih yg mengandungi 1001 khasiat untuk rawatan dalaman wanita seawal umur anak dara

Siapa kata anak dara tak payah makan jamu?
Masalah keputihan uolls tak nak rawat dari awal ke?
Bila dah teruk sampai berbau, gatal-gatal, tang tu baru nak cari ubat bukan senang nak baik. Boleh effect rahim & silap2 jadi kanser. Rahim boleh jadi lemah, potensi keguguran. Time tu rasa menyesal. Bila dah kawin nanti suami pulak habaq “harap muka je cantik..Tapi miss v berbau” Kan Malu??

.

jamu kacip malam murah

Tahukah anda, masalah yg biasa dihadapi kaum wanita adalah dibahagian peranakan & dalaman. Org perempuan ni bila dah bergelar isteri byk tanggungjawab yg perlu dipikulnya termasuklah menjaga keperluan suami & anak2. Sekuat manapun dia akan rebah juga bila kurang menjaga & beri perhatian pada diri sendiri.

Banyak kes ibu2 yg baru bersalin tak berpantang dgn cara yang betul, kesannya badan sendiri yg merana, emosi terganggu. Kita nak sembuh & cantik luar dalam. Utk siapa? Utk kepuasan diri sendiri & juga untuk suami dan anak2. Customer bagi feedback ada beza time bersama pasangan. Terbukti Jamu Kacip Malam ni memang power! Mommy yg breastfeed pun boleh amal jamu ni. Tak panas & tak beri kesan pada susu ibu.. Susu tak berkurang

Sebelum ni makan jamu macam2 tapi susahnya nak hilangkan keputihan..
Tapi…Bila start ambil Jamu Kacip Malam ni masalah keputihan & bau dah hilang. Cepat sangat kesan.. Breast tegang seawal 1 minggu.. Tak perlu sapu, urut @ masukkan silikon yg berbahaya.. Aset yg longgar semakin fit, tersepit & terkepit. Bab peranakan pun boleh kembali kecut dgn cepat. Breast jangan ckp le, nampak tegang anjal montok. Badan pon semakin ringan. Tak ada lagi bau yg tak sedap di miss v

.

jamu kacip malam kkm

Dulu Aset Semua Jatuh, Layu je..
Depan Belakang menggelebeh & leper..
Sekarang lepas berjamu, depan belakang aset tegang membulat bak silikon..
Dah bulat, aset utama pula ketat & menawan.

Uolls dapat rasa hasil mcm ni sbb kandungan herba yg diproses dengan terperinci menjadikan kualiti jamu terjamin keberkesanannya & Jamu Kacip Malam ini mengekalkan herba tradisional nenek moyang tanpa bahan terlarang.

Apa Yg Anda Dapat Dengan Jamu Kacip Malam?

  • Sakit senggugut berkurang
  • Menguatkan tenaga batin
  • Payudara & bibir miss v kembali tegang
  • Mudah mengeluarkan angin dalam badan
  • Peredaran darah semakin lancar
  • Perut kempis & badan terasa ringan
  • Sakit tumit dan lutut hilang
  • Wajah sentiasa awet muda
  • Keputihan hilang
  • Miss V semakin sempit dan ketat
  • Menawan hati suami di ranjang
  • Gatal-gatal di miss v hilang
  • Peredaran haid semakin lancar

.

Manfaat Jamu Kacip Malam

  • 3 kali lebih berkesan & cepat mengecutkan otot vagina
  • Menjadikan kemutan miss v berbisa dan luar biasa
  • Menghilangkan bau busuk & keputihan
  • Menganjalkan payudara serta punggung
  • Mengecutkan rahim yg kembang selepas bersalin
  • mencegah barah payudara & rahim
  • Membaiki serta mencantikkan kulit wajah dari dalam
  • Membekalkan tenaga ketika bekerja @ bersama pasangan
  • Melancarkan period yg tak teratur
  • Menstabilkan hormon
  • Amat sesuai utk wanita lepas bersalin
  • Jamu Kacip Malam tak panas. Sesuai untuk breastfeed mom

.

jamu kacip malam berkesan

Utk yg lepas keguguran, ambil Jamu Kacip Malam sebab jamu ni sesuai utk org pantang bersalin @ keguguran & bersifat menyembuhkan luka dalaman wanita keguguran. Wanita yang lepas gugur pun wajib berpantang ye. Rahim org yg keguguran ni lebih lemah dpd yg bersalin normal. Sebab apa? Anda ibaratkan seperti buah yg belum masak, paksa2 untuk dipetik. Wanita yang baru lepas gugur kena jaga betul2 rahim utk bagi pulih sepenuhnya supaya cukup kuat utk persediaan mengandung lagi.
.
Kalau tak berpantang & amalkan jamu bayangkan mcm mana keadaan rahim anda? hubungan intim suami isteri akan hambar. Ini disebabkan keadaan dalaman faraj sejuk, tak sensitif & susah nak capai klimaks. Selain itu, badan akan sentiasa letih, lesu, muka pucat tak berseri disebabkan rahim tak sihat & tak sembuh sepenuhnya. Angin2 jahat pun akan byk terkumpul dalam badan. Dan bila masalah ni tak dirawat, raut wajah makin lama akan nampak tua dari usia sebenar. Dan lama2 rahim menjadi lemah & susah utk hamil
.
Bahagian dlm rahim kita memang tak boleh nampak secara luaran. Kalau dibiarkan tak dirawat, pelbagai penyakit rahim akan timbul. Contohnya period sebelum ni normal jadi tak teratur, terjadi cyst @ fibroid. Kena titikberatkan & ambil langkah pencegahan sebelum benda ni berlaku pada kita kaum wanita. Alhamdulillah Jamu Kacip Malam makin menjadi pilihan kaum wanita untuk meningkatkan kesuburan & merawat rahim lemah

Dah beranak pinak still maintain bergetah. Encik suami pun puji.. pandai sayang jaga..ketat tau. Abang pn tak keluar malam dah.. Bersama sampai pagi pun still ketat.. Kalau uolls Konsisten makan, keputihan dah kering & clear..Miss v takde bau busuk. Kentut faraj ghaib, berpantang pun senang. Tak payah teruk2 nak telan set barsalin yg rege ratus2. Telan Jamu Kacip Malam ni je dah 10x lebih bagus.. Yang kendur jadi tembam, yang jatuh jadi montok membulat. Tak payah uolls nak sapu-sapu, urut-urut bagai..

.

cara makan jamu kacip malam

Cara Penggunaan Jamu Kacip Malam (Makan)

Untuk wanita dah berkahwin
2 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur

Untuk wanita belum berkahwin
1 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur

Untuk wanita berpantang
2 kapsul sebelum tidur
Jamu kacip malam tak mengganggu susu ibu, ia dapat menambahkan lagi susu. Pastikan bayi tiada kuning semasa pengambilan

Selain makan kapsul, wanita yg baru bersalin juga digalakkan buka kapsul & ambil serbuk. Kemudian serbuknya dibancuh dgn segelas air suam & digunakan utk mencuci bahagian intim. Cara ini membantu mencepatkan penyembuhan luka jahitan.

Jamu kacip malam tak boleh diambil semasa perut kosong
Jika PERIOD @ MENGANDUNG sila hentikan pengambilan

Keberkesanan jamu dapat dirasai seawal 6 jam (jika bersama)

Cara Penggunaan Jamu Kacip malam (Insert)

  1. Buka kapsul & ambil serbuknya
  2. Basahkan hujung jari & tekapkan pada serbuk tadi. Sapukan dikawasan dinding vagina.
  3. Biarkan sepanjang hari & boleh dicuci dgn membersihkan sisa serbuk & keputihan yang disedut oleh serbuk jamu itu tadi.
  4. 1 kapsul boleh guna untuk 2 kali insert.

ATAU

  1. Ambil 1 kapsul Jamu Kacip Malam & insert kedalam faraj
  2. biarkan semalaman & boleh korek utk buang sisa kotoran yang disedut keluar oleh serbuk jamu itu tadi.

.

Pantang larang pengambilan Jamu Kacip Malam

ambil sekali sahaja dlm sehari
untuk kaedah insert hanya digalakkan buat 2x sahaja dlm seminggu

.

TESTIMONI JAMU KACIP MALAM

jamu kacip malam ori

jamu kacip malam selamat

jamu kacip malam hq

jamu kacip malam review

jamu kacip malam feedback

testimoni jamu kacip malam

jamu kacip malam harga

HARGA JAMU KACIP MALAM

RM55 Semenanjung
RM60 Sabah Sarawak

PROMO
2 BOTOL RM100 Semenanjung
2 BOTOL RM110 Sabah Sarawak

FREE POSLAJU

Cara Order?
KLIK SINI

tempah LINK

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pageShare on RedditShare on Tumblr