Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak

Anda Ada Masalah Ketiak Hitam & Berbau?

cek lawa pemutih ketiak
Jom kami bantu anda hilangkan hitam & daki dibawah ketiak dlm 3 hari sahaja!
Malah..  boleh buatkan ketiak anda makin putih, cerah dan tak berbau ‘macem’ lagi. 
Hehe.. 
 Anda seorang yg aktif dan kerap berpeluh ?
                               
Masalah ni memang selalu jadi tak kiralah dkt lelaki @ perempuan yg bekerja ofis mahupun yg aktif bersukan. Bila aktif bekerja/ bersukan, badan akn merembeskan peluh. Ini menyebabkan peluh banyak bercucuran keluar di bdn terutama dibahagian ketiak
Lagi2 ketiak ni kawasan yg terlindung (sering bertutup & berlipat), jadi peluh yg keluar dari kawasan ketiak tak dapat mengalir keluar. Bila peluh terkumpul dikawasan tersebut, ketiak menjadi lembap dan kulit di bahagian bawah ketiak akan menyebabkan geseran & bertukar hitam. Peluh bukan je buatkan ketiak jadi hitam, ia juga mengeluarkan bau yg tak menyenangkan (bau masam)!

Sape kat sini yg ada masalah ketiak hitam dan berdaki?

Ketiak berbau masam, hangit & macam2 ‘ber’ lagi?

Haa..Mmg elok sangat uolls guna Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak ni. Cek Lawa berkesan sebagai agen penghapus kotoran & daki degil bawah ketiak disamping merawat kulit bawah lengan uolls agar jadi lebih cerah & sihat.
Krim Pemutih Ketiak Cek Lawa ni pun boleh dijadikan sebagai pengganti deodorant yerr. Yang bestnya manfaat krim Cek lawa ni dia bertindak sekaligus sebagai pembersih & pemutih ketiak. 
Jimat baq ang! Tak perlu korang nak beli mcm2 benda utk rawat masalah bawah ketiak tu. Hanya dgn Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak, semuanya All-in-1 jerr….
bahan cek lawa pemutih ketiak


Kandungan Bahan Krim Pemutih Ketiak Cek Lawa :

– Aloe Vera

– Vitamin C
– Lemon
– Ekstrak Buah-buahan
– Ektrak Teh Hijau
– Ekstrak Timun

Keistimewaan Krim Cek Lawa Pemutih Ketiak

– Dirumus dari 100% ekstrak herba semulajadi
– Kaya dgn mineral dan vitamin c
– Merangsang pembaharuan sel2 kulit baru
– Membuang sel-sel kulit yg lama & rosak
– Membuatkan kulit makin cerah dgn tona sekata
– Menggalakkan lapisan collagen utk kulit lebih sihat & lembut
– Mengekalkan kelembapan pada kulit
– Bauan yang wangi & harum
Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak sgt sesuai digunakan utk kaum isteri yg nak menjaga penampilan di mata suami & utk mereka yg akn berkahwin. Tau je lah uolls… zaman sekarang ni bukan mcm zaman dulu, petua orang dulu2 jaga penampilan dgn cara tradisional yg sulit lps tu nak cari bhn2 nya lagi bukan senang. Seiring dgn zaman sekarang, kesemua bahan2 yg rumit tersebut dah pun dirumus dlm bentuk krim dan memudahkan kita utk menjaga kecantikan diri. Gittew!

Krim Cek Lawa Pemutih Ketiak pun wangi & confirm uolls jatuh hati. Teksture nya yg sangat lembut, tak melekit & cepat meresap bila disapu sangat selesa dipakai. 
krim cek lawa pemutih ketiak
 
Kenapa Anda Perlu Memilih Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak?
7 Manfaat Cek Lawa yg akan membantu Tuan/Puan :-
Manfaat 1 – Hitam pada ketiak akan hilang dlm masa yg singkat
Cek Lawa bantu hilangkan hitam di ketiak seawal 3-7 hari. Kesan boleh nampak kurang dari 7 hari. Kulit dikawasan ketiak makin cerah
Manfaat 2 – Membuatkan ketiak semakin cerah
Cek Lawa mengembalikan kecerahan kulit di celah ketiak. Bukan tu shja, tona kulit di kawasan ketiak juga menjadi lebih sekata & putih
Manfaat 3 – Bawah Ketiak menjadi lebih lembut & licin
kulit ketiak lebih lembut &licin sebab tak ada peluh yg melekat di bahagian ketiak. Ketiak pun hilang rasa gatal2 lagi
Manfaat 4 – Menghilangkan bau busuk ketiak
Banyak feedback dari pengguna yg mengatakan ketiak mereka tak berbau lagi.
Malah.. bila berpeluh pun, tak ada terhidu bauan yg tak menyenangkan dari kawasan ketiak!
Manfaat 5 – Ketiak kekal segar & tak berbau smpai petang
Yang syoknya kan, krim pemutih ketiak cek lawa ini boleh bertahan sampai petang. Anda tak perlu sembur dan sapu banyak kali deodorant dekat ketiak.
Manfaat 6 – Tak payah pakai deodorant lagi
Bila dah calit dgn Krim Cek Lawa ni, anda tak perlu lagi nak ‘tempek’ deodorant lain utk hilangkan bau pada ketiak.
Manfaat 7 – Tekstur Krim selesa & tak melekit
Tak seperti deodorant lain, bila pakai kadang2 akan rasa melekit dibahagian ketiak. Tapi, bila guna Cek Lawa, bau wangi je sepanjang hari & paling penting tak melekit!

Jujur cakap yg dah try akn rasa puas hati dengan Krim Cek Lawa ni. First uolls akan nampak perubahan bawah lengan dlm masa seminggu. Wow..wow..lps ni uolls pakai singlet @ camisole pun dah tak yah segan2 lagi, tak perlu tutup2 bawah lengan tu…maklumlah dah cerah, hilang daki~
cek lawa krim pemutih ketiak

Krim Cek Lawa bukan hanya boleh pakai bawah ketiak je, uolls boleh pakai dekat bahagian bdn lain jgk mcm buku lali, siku, punggung (utk melembutkan bahagian punggung & mencerahkan selulit), celah peha & lutut. 

Apa Kata Mereka yg Dah Guna?

” bestnya pakai krim cek lawa ni, ketiak berpeluh tapi tak berbau “

” dari gelap, sekarang dah makin cerah.. Betul2 menjadi “

“wangi sgt… baunya best “

” baru 2 hari pakai perasan ketiak makin cerah “

Suami @ isteri tak nak tido dekat2 anda sebab bau ketiak masam?
Jom cuba cek lawa krim pemutih ketiak & rasai kesannya!

Bayangkan time nak tidur sebelah suami @ isteri, si dia makin menyondol rapat bwh lengan kita sbb wangi padahal sebelum ni tidur jauh2 je.. .
Dan Bayangkan anda dah sehari suntuk dgn kawan2 kat pejabat. kawan anda semua dah berpeluh & berbau tapi anda masih selesa nak jumpa client & bos sbb tak berpeluh & sentiasa berbau wangi je
Pejam mata dan bayangkan kawan2 sekeliling dah mula tanya-tanya anda pakai apa? Seronoknya bila diri mula dipandang tinggi & disenangi.

“Woww… Betul rupanya sis. Ingatkan sis tipu je sbb nak lariskan produk. Rupa-rupanya krim ni memang boleh hilangkan bau badan lah. Saya nie jenis cepat berpeluh sikit, nasib baik cuba krim CEK LAWA ni. Bau badan saya yg ‘masyemm’ dah hilang. Berpeluh pun tak risau lagi sbb tak bau. Bahagian celah2 yg hitam pun dah makin cerah. Serius mmg suka lah produk ni!! TQ CEK LAWA”

cek lawa pemutih ketiak murah
Anda kerap berpeluh? 
Kawan tegur ketiak basah? 
Malunyaa…Oh tidak!!

Kalau jadi mcm ni rasa takut kan nak pakai baju kaler cerah? 
Ada segelintir org yg alami masalah ketiak seperti berpeluh, berbau, hitam & sebagainya smpai mencacatkan pembawakan diri & penampilan. Ye lah, cuba uolls bayangkan, bila kuat berpeluh, mesti area ketiak tu akan basah, klu pakai baju hitam, takdelah nampak kesan peluh tu. Tapi klu baju uolls cerah, confirm nampak, rasa menggelikan & meninggalkan kotoran pada baju. Bila peluh, badan pun berbau. Maybe kawan2 korang tak perasan, cuba kalau suami yg Nampak, lepas tu kena tegur pulak tu. Malu oii.. !! Maunya dia cakap kt uolls “Eeeee… muka putih, ketiak hitam” ..ekk..sentap mak, nak… hahhaa…
Ada tak yg alami macam ni? Nak kata kuat berpeluh tak jugak, tapi kdg2 kawasan ketiak tu akn basah & tinggalkan bau yg kurang enak, Lepas tu baju pulak selalu ada kesan kuning sebab pakai deodoran. Takkan selamanya nak mcm tu kan, jadi carilah penyelesaian produk apa yg sesuai. Bila search dekat google, mmg banyak share petua & cara utk kurangkan masalah ketiak, tapi hmpir semuanya cara traditional. Klu uolls jenis malas nak siapkan bahan2, nak guna produk yg memang dah siap semua, tinggal pakai je..hah…Calit saje Krim Cek Lawa & oleskan dibawah ketiak anda. Segala bahan2 yg korang dok google & rasa rumit nak sediakan, semuanya ada dlm Cek lawa krim pemutih ketiak ni
Krim Cek Lawa pemutih ketiak ni comel je kan, warna pink lagi. Tengok gmbar pun dah tau fokus pada masalah ketiak. Tapi uolls jgn tak tau krim ni boleh guna dekat tempat lain jugak tau. Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak berfungsi sebagai agen penghapus daki2 degil bawah lengan kita & dlm masa sama berkesan merawat ketiak menjadi lebih cerah & sihat.

KESAN SEAWAL 3-5 HARI PENGGUNAAN

harga cek lawa pemutih ketiak
 
GANTIKAN CHEMICAL DGN BAHAN NATURAL YG SELAMAT
 
Rasanya rata2 uolls ramai yg gunakan deodorant utk elakkan ketiak berbau kan?
Tapi pernah terfikir tak berapa banyak chemical dlm deodorant tu?
Kenapa tak bertukar je kpd bahan-bahan yg lebih selamat?
Cek lawa pastinya dijamin selamat & bertindak pantas memutihkan celah ketiak dgn ekstrak lemonnya.

RAMAI TAK YG NAK BUANG DAKI DEGIL PADA KETIAK TANPA GUNA BAHAN KIMIA BERBAHAYA ?
[ Jom baca kisah ini ]
“Saya ni kuat bersukan, ketiak mmg selalu peluh, bau busuk pulak mcm rutin, tak dapat nak elak. Lama2 ketiak pun jadi hitam. So, mulalah beli pelbagai jenis deodorant, tapi rasa bila guna deodorant tak selesa pulak. Ketiak saya melekit. Alhamdulillah lepas try CEK LAWA, saya rasa nilah satu2 nya produk yang saya berani jamin bagus dan tak lekit. Saya sekarang dah makin selesa & confident bila bersukan. Ketiak pun sentiasa wangi & cerah. YG paling penting, Takde Chemical & TAKDE LAGI KETIAK HITAM!! “
“BERTAHUN-TAHUN KENA TIPU PAKAI DEODORANT N*** TU, KETIAK MAKIN HITAM LAGI ADE LAH “

Kebanyakan deodorant dipasaran ada bahan kimia yg tinggi, ini menyebabkan kulit di kawasan ketiak kita mengalami iritasi & kehitaman. menyesal2!
KRIM CEKLAWA menggunakan 100% Bahan kandungan natural  yg  bertindak sebagai pembasmi kuman & memutihkan kawasan yg gelap
Cek Lawa Krim Pemutih Ketiak ada ekstrak buah-buahan & vitamin c yg dapat melindungi kulit dari kesan daki yg hitam. Ia juga kaya dgn aloevera, teh hijau, timun serta lemon yg melembut & melembapkan kulit juga menjadikan kulit tampak sihat.
Cek lawa berkesan utk hilangkan semua masalah hitam dicelah ketiak? Biar betul??
Tahukah anda, selain berfungsi sebagai deodorant, cek lawa boleh buatkan ketiak anda menjadi cerah & bau yg wangi sepanjang hari
CEK LAWA Pemutih Ketiak Juga telah Mendapat Kelulusan KKM
cek lawa pemutih ketiak kkm
 
Krim Cek Lawa ni produk khas utk perempuan je ke?? utk putihkan ketiak aje?
Tak.. Cek Lawa ni bukan utk cerahkan ketiak aje.. 
Krim cek lawa juga boleh merawat & mencerahkan

– Siku yang gelap
– Belakang leher yg hitam
– Buku lali berkerak
– Celah kelangkang yg berdaki

Cek Lawa Juga Boleh Digunakan Oleh Lelaki & Perempuan sesuai dgn semua peringkat umur. Jom cuba krim pemutih ketiak cek lawa. Tak ada lagi Masalah peluh, ketiak pun makin cerah, makin harum~
“Semenjak pakai cek lawa ni, makin ramai kawan2 tegur nora. Tanya pakai ape. Dah la wangi, tak melekit pula tu krim ni. Yg paling penting murah & sangat tahan lama. Bila nora pakai sleeveless kt rumah pon dah tak segan nak angkat ketiak. Kalau dulu, angkat2 je Nampak ketiak hitam. Muka dah putih, ketiak pulak gelap. Maluu sangat. Nasib baik lah adik recommend cuba cek lawa ni. Now nora tak pakai deodorant dah. Cek Lawa mmg nora recommended sesangat. NO MORE KETIAK HITAM !! “
Cek Lawa Terbukti 80% kesan anda akan dpt lihat dlm masa 5-7 hari SAHAJA!
Betul ke boleh cerahkan bawah lengan dgn guna CEK LAWA ni?

Jawapannya mudah. Setakat sekarang hampir 900 lebih testimoni yg diterima dari pengguna cek lawa ni. Alhamdulillah 96% yang cuba dah dapat kesan yang diingini
Uolls kena cuba CEKLAWA ni sebab krim nya memang tak melekit seperti deodorant yg lain. Tekstur lembut sangat & wangi. Bila pakai waktu pagi, tak perlu calit deodorant lain lagi. Harumannya boleh tahan sampai balik rumah. Kalau kuat peluh pon uolls sila tengok hasilnya lepas pakai. Selain tu krim cek lawa juga boleh dipakai di buku lali. Byk feedback positif pada yg dah cuba guna di leher & buku lali. Uolls cuba ikut arahan cara guna yg betul dan pakai dgn konsisten je. Hasilnya pasti memuaskan!
cara guna cek lawa pemutih ketiak
CARA PAKAI KRIM CEK LAWA PEMUTIH KETiAK :-

Diguna 2 kali sehari, gunakan selepas mandi pada waktu pagi & malam
Selepas mandi, lapkan bahagian ketiak dgn kain bersih sehingga kering
Sapuka krim cek lawa secara rata diseluruh bahagian bawah ketiak
Biarkan krim Cek lawa menyerap & tak perlu bilas
Siap.. Dan anda tak perlu pakai deodorant lagi, sebab Krim CEK LAWA ni sendiri dah mengandungi deodorant pemutih!

Anda Takkan ada masalah ketiak hitam lagi..
Takkan ada org complain ketiak anda masam & tengik lagi…



TESTIMONI CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK

testimoni cek lawa pemutih ketiak
feedback cek lawa pemutih ketiak
cek lawa pemutih ketiak review
cek lawa pemutih ketiak selamat
cek lawa pemutih ketiak halal
cek lawa pemutih ketiak berkesan
cek lawa pemutih ketiak stokis
cek lawa pemutih ketiak agent
cek lawa pemutih ketiak hq
cek lawa pemutih ketiak feedback


HARGA CEK LAWA KRIM PEMUTIH KETIAK
RM 30

 
POSTAGE :
RM7 SEMENANJUNG
RM10 SABAH SARAWAK
CARA ORDER?
KLIK SINI

30

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pageShare on RedditShare on Tumblr