Caliph Cereal

Tahukah Anda?
80% Daripada Pembelajaran Anak-anak Adalah Melalui Mata
 
caliph cereal
Kalau sebelum ni Caliph Jus menjadi rebutan ibu2 yang concern dengan perkembangan minda anak2, kini Caliph Cereal diperkenalkan khusus utk menjaga kesihatan mata kanak2!
 
Ramai mak ayah sekarang tak sedar kan mengenai pentingnya penjagaan mata? Utk pengetahuan uolls, Bagi kanak2 fungsi mata diusia mereka bukan sekadar utk melihat, tapi ia berkait rapat dgn tumbesaran sempurna especially dari segi rohani & jasmani.
 
Lagi lah zaman sekarang ni, budak-budak semua terdedah kepada gadget & smartphone. Kalau guna bukan cukup seminit dua, berjam jam kan uolls, anak-anak tengok hp, ipad tu tenung lama2? So, disinilah pentingnya supplement mata untuk anak anda. Disamping menyihatkan mata, ia juga bertindak utk mengelak mata rosak atau rabun diusia muda.
 
Alahai, Tak sedih ke..anak kita muda-muda dah kena pakai spek?? Power tinggi pulak tu. Jadi uolls mak-mak kena ambil inisiatif Caliph Cereal ni, jangan pandang ringan ye masalah mata.
 
Berilah yang terbaik utk anak anda!
 
 
harga caliph cereal
APA ITU CALIPH CEREAL?
 
Caliph Cereal adalah supplement yang baik & lengkap manfaat untuk mata. Ia dirumus dalam bentuk cereal yang sangat lazat. Fungsi utama produk ini ialah untuk membantu penjagaan mata anak2 diusia muda disamping meningkatkan daya penglihatan
Mata merupakan organ yg sangat bernilai sehinggakan sebaik sahaja kita dilahirkan, mata antara organ utama yg paling awal diperiksa doktor.
 
Supplement yg mudah dimakan oleh kanak2 menjadi keutamaan kami. Walaupun sesuatu supplement itu berkesan tetapi rasanya tak menarik minat anak2 & mereka tak nak makan, ia tetap tak memberi manfaat.
 
Sebab itulah Caliph Cereal – nutrition for eyes ini terhasil dlm bentuk makanan harian iaitu Cereal yang sangat lazat.
 
Dgn Caliph Cereal, dijamin kanak2 akan senang utk minum setiap pagi kerana rasanya yang sangat lazat dan kandungan gula yang selamat iaitu gula purasweet yg digunakan sebagai pemanis (Gula buah)
caliph cereal nutrition for eyes
Caliph Cereal – Nutrisi Untuk Mata
 
Supplement khas utk mata penting ye ibu2 & bapa2 sekalian . Selain terdedah kepada gadget, sesi study yg non-stop dari pagi ke petang dan malamnya pulak ada lagi kelas tambahan/kelas agama, memenatkan mereka. Tahukah anda, aktiviti sibuk anak2 ini menjadikan mata hilang fokus & mudah rosak!
 
Jika deria penglihatan mula terganggu, tumbesaran kanak kanak juga akan sama terganggu. Secara tak langsung, ia akan membantutkan pergerakan fizikal serta keupayaan mental mereka, ini kerana 80% dpd apa yg dipelajari anak2 adalah melalui penglihatan
 
Semua info ini amat penting kepada ibu bapa utk mencorak kanak2 supaya hidup sihat & cergas. Setiap ibubapa harus berwaspada & tahu ttg perkembangan penglihatan anak mereka ( Dr. Haliza Mutalib )
 
testimoni caliph cereal
Caliph Cereal adalah produk ke-2 dibawah jenama pengeluar produk kanak2 paling disukai & dipercayai yaitu Caliph Kids Supplement
 
Cereal Caliph Nutrition For Eyes berupaya menajamkan penglihatan & meningkatkan tahap imunisasi tubuh bdn kanak-kanak
KEISTIMEWAAN CALIPH CEREAL
 
Membantu menguat, menajamkan penglihatan mata
Rasa yang sedap & mudah diminum
Membantu perkembangan tumbesaran kanak2
Mencergaskan fizikal & rohani
Menjaga kesihatan mata
Meningkatkan antibodi anak anda
Mengelak dpd masalah cirit birit, lelah & demam
Menguatkan gigi, tulang dan otot
Membekalkan tenaga lengkap utk anak anda
Sarapan yang berkhasiat & lebih nilai
 
 
caliph cereal murah
Bahan Kandungan penting di dalam Caliph Cereal
 
✔Maltodekstrin
✔Beta karotene
✔Goat’s Milk (Susu Kambing)
 
MALTODEKSTRIN
adalah gula kurang manis yang berasaskan Purasweet (gula buah) berfungsi sebagai makanan tambahan semulajadi yang membekalkan tenaga mencukupi kepada kanak2
BETA KAROTENE
Bahan Utama di dalam Caliph Cereal adalah Carrot (Lobak Merah) yang tinggi dengan Beta Karotene
Beta Karotene menyediakan 50% vitamin A yg amat diperlukan dalam diet.
Vitamin A sangat baik untuk penglihatan mata & meninggikan imunisasi tubuh badan kanak-kanak supaya lebih kuat melawan penyakit
Ia juga berupaya menghindarkan penyakit seperti lelah, cirit-birit & demam yg biasa terjadi di kalangan kanak-kanak
SUSU KAMBING
Susu kambing yang lengkap dengan kandungan magnesium, calcium, phosphorus dan protein bermanfaat untuk anak-anak membesar dengan sempurna disamping menguatkan tulang, otot & gigi
 
cara makan caliph cereal
Jom lengkapkan sarapan pagi anak-anak dengan Caliph Cereal untuk perkembangan dan kesihatan mata mereka

Rasa Caliph Cereal sedap. Macam nestum tapi lebih sedap dari nestum. Aroma bau dia memang kanak-kanak suka. Banyak manfaatnya yang bukan sahaja utk mata, tapi juga untuk antibody anak anda.
CARA PENGAMBILAN CALIPH CEREAL
 
Bancuh dengan air panas atau air suam
Dimakan semasa sarapan pagi
Simpan Caliph Cereal ditempat yg sejuk & kering
Selepas Caliph Cereal dibuka, lipat bungkusan supaya kandungan didalamnya kekal segar
Bayi dari 6 bulan keatas boleh consume caliph cereal

 

Caliph Cereal Berat : 500 gm
 
Dengan cara penyediaan yg mudah & lazat diminum, anak anda akan menyukai Caliph Cereal yang berkhasiat ini~

100% ORIGINAL
100% HALAL
100% BAIK UNTUK KANAK2 
 
 
HARGA
1 PAKET RM55 Semenanjung

1 PAKET RM65 Sabah Srwk
Free Poslaju
CARA ORDER?
ATAU

 

KLIK SINI

 

55

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pageShare on RedditShare on Tumblr