Areum Chyu Chyu Pinkish

Nak kulit cantik macam artis Korea? Kunyahlah Areum!
 
areum chyu chyu pinkish
Rumusan Ekstrak Bungaan Untuk Kulit Awet Muda & Cantik~

Areum diasaskan dpd rumusan ekstrak bunga-bungaan seperti sakura, calendula, ros & hibiscus. Setiap bahan mempunyai khasiat & manfaatnya yg tersendiri menjadikan kulit putih pinkish & cerah sekata
 
Dengan Areum Chyu Chyu Pinkish, Segala jerawat, parut lama + baru dan jeragat akan hilang! Kulit pun bertambah-tambah pinkish dan gebu!! Wow hebatnya AREUM!
 
Uolls tau tak hanya dgn consume Areum, kita dah tak perlu mekap tebal2 bila keluar!
Banyak sgt jumlah duit yg dapat dijimatkan, klu sebelum ni uolls kena beli mcm2 makeup nak bagi muka cantik & berseri kan??….Sekarang tidak lagi dgn pengambilan areum. Selain jimat duit, masa & tenaga uolls pun jimat~
areum chyu chyu pinkish
APA YG BESTNYA DENGAN AREUM CHYU CHYU PINKISH?
 
✔ Sesuai diambil oleh lelaki dan perempuan
✔ Untuk semua jenis kulit samaada kulit kusam, sensitif, jerawat & jeragat
✔ Selamat & tiada kesan sampingan yg berbahaya
✔ Boleh digunakan dari umur seawal 13 tahun serta tidak perlu berpantang
✔ Ramai yang dah Berjaya dan menjadi testimoni Areum! 
✔ 100% halal, lulus KKM & kilang penghasilan produk berstatus GMP
Manfaat Areum Chyu Chyu Pinkish Dari Segi Kesihatan & Kecantikan
Untuk perubahan dari segi fizikal, Areum memberikan kecerahan merah jambu utk seluruh muka & badan, effect kulit licin & gebu serta membantu menegangkan kulit wajah agar nampak awet muda. Areum turut membasmi masalah jerawat dgn mengecut, memudar & menghilangkan parut kesan jerawat. Selain itu, areum dapat mengecilkan liang2 pori dan menghilangkan kesan lebam dibawah mata. Bibir uolls juga nanti akan jadi pink kemerahan secara semulajadi….suka tak??
Dan Areum bukan pentingkan kecantikan sahaja tau, malah kesihatan juga turut diambil kira!! Dgn pengambilan Areum, uolls dapat mengelakkan dpd terkena penyakit kanser & darah tinggi. Areum turut membantu merangsang pembentukan collagen dlm tubuh, menstabilkan hormon, memberi tenaga berterusan, menajamkan mata, menguatkan akar rambut serta membuang toksin2 berbahaya dlm badan yg terkumpul selama ini
areum chyu chyu pinkish

Keistimewaan Areum Chyu Chyu Pinkish


Ekstrak Sakura (Kulit putih pinkish)
Berfungsi mencerahkan kulit dgn mengurangkan proses melanin agar kulit menjadi lebih putih berona merah jambu
Menyingkirkan sel kulit mati & membantu kulit mencapai kadar pencerahan yg memuaskan
Ekstrak Bunga Rose (Kulit lembap & tegang)
✔Berkesan melembap, menegang & melegakan serta baik untuk kulit yang kering dan sensitif
✔Meningkatkan tahap keanjalan, fleksibiliti & kelembapan kulit
Ekstrak Bunga Raya (Wajah awet muda)
Menjadikan kulit lebih anjal, sihat & tampak lebih muda dari usia
✔Mengurangkan kedutan dikulit muka secara natural & menghaluskan penampilan garis pada wajah
✔Menggalakkan pengeluaran collagen & menguatkan sel kulit
Ekstrak Calendula (Kulit Licin berseri)
Merawat & menyingkirkan masalah kulit seperti kulit kusam, jerawat, jeragat & eczema
Membantu memudar serta menghilangkan kesan parut
Kulit menjadi lebih berseri & bermaya
 
 
areum chyu chyu pinkish
FAQ SOALAN YANG SERING DITANYA MENGENAI AREUM CHYU CHYU PINKISH
 
1 botol Areum tahan berapa lama & macam mana rasanya?
Sebotol mengandungi 30 biji untuk sebulan. Areum berperisa strawberry yg sangat sedap
Lelaki pun boleh ambil areum juga ke?
Ya, Lelaki & perempuan boleh ambil. Tiada masalah
Areum selamat ke dimakan? Ada kelulusan kkm & halal tak?
Ya, Areum telahpun mendapat kelulusan KKM & bahan kandungannya halal serta selamat dimakan
No rujukan KKM : 210815/08/035
Ada tak pantang-larang jika mengambil areum?
Tak ada pantang-larang yg berat @ khusus semasa mengamalkan Areum
Cuma kami sangat galakkan anda minum air masak atleast 2 liter sehari serta jarakkan pengambilan areum selama 4 jam sekiranya ada mengambil kafein atau ubat-ubatan lain
OLIcandy& Areum ni dari pengasas yg sama….tapi Apa beza antara 2 produk ni??
Areum Chyu Chyu Pinkish  X Olicandy Kunyah KunyahGebu
Olicandy focus pada olive leaf
AREUM pula fokus kpd 4 JENIS BUNGA (sakura, rose, calendula & hibiscus) yang ada pelbagai manfaat unik
OLicandy berperisa OREN
AREUMberperisa STRAWBERI. Dua2 rasa masam manis tapi ramai cakap AREUM lagi sedap tau~ bergantung pada taste masing2 juga
Olicandy menggunakan kotak/ bungkusan yang biasa sahaja
AREUMmenggunakan kotak yg UNIK & sangat cantik seswai utk uolls letak brooch dan aksesori lain
Olicandy berfungsi mencerahkan kulit muka & 1 badan
Areum berfungsi utk mencerahkan PLUS memberi EFFECT PINKISH pada kulit muka & tubuh bak artis korea disebabkan manfaat ekstrak bunga SAKURA
Cara pengambilan Olicandy & Areum sama sahaja
Nak consume Olicandy& Areum sekali boleh ke? Boleh! Tak ada masalah, rasa kedua-duanya sedap & bertambah-tambah lagi effect gebu gebas uolls~
Areum Chyu Chyu Pinkish telahpun mendapat kelulusan KKM & yang plg penting halal
No rujukan KKM : 210815/08/035
Jadi tak perlu ragu & bimbang dgn produk kami~

areum chyu chyu pinkish
Cara Consume Areum Chyu Chyu Pinkish

Ambil 1 @ 2 biji pada waktu pagi
Disarankan ambil sebelum breakfast @ sebelum tidur
1 botol Areum mengandungi 30 biji
1 botol tahan sebulan utk pengambilan 1 biji sehari TAPI sis galakkan uolls makan 2 biji sehari utk kesan yg memuaskan

TESTIMONI AREUM CHYU CHYU PINKISH

testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish
testimoni areum chyu chyu pinkish


HARGA
1 KOTAK RM55 Semenanjung

1 KOTAK RM60 Sabah Sarawak
FREE POSLAJU
CARA ORDER?
ATAU
KLIK SINI

 

59

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pageShare on RedditShare on Tumblr