Jamu Kencur

Puan2 Sekalian Nak Tak Jamu yg Bakal 
Menyerikan Kebahagiaan Rumah Tangga Anda? 
 
Puan Nak Bebas Dari Masalah Dalaman 
yg Menyukarkan Hubungan Intim Bersama Suami? 
 
jamu kencur
 
Jamu Kencur Tradisi Bidan Istana
 
Jamu Kencur berupaya membantu para isteri & wanita supaya lebih yakin dengan diri baik dari segi luaran @ dalaman. Keistimewaan Jamu kencur selain berfungsi untuk meningkatkan keghairahan & daya tarikan tubuh,  Ia turut membantu merawat masalah dalaman wanita hingga ke akar umbi. Jamu Kencur ini juga boleh diambil oleh ibu yg baru melahirkan. Jamu ini membantu melancarkan keluarnya sisa2 darah nifas serta menjadikan tubuh si ibu lebih kuat, segar & sihat.
ANDA ADA TAK YANG MENGHADAPI MASALAH INI?
Salah buat kerja Sikit….Peranakan Jatuh
Angkat Barang Berat Sikit…Sakit Pinggang memanjang
Batuk Kuat Sikit…Terkencing Dlm Seluar
Bila ‘Lasak’ Sikit Dgn Suami…Kencing Mula Tak Lawas
Jamu Kencur dapat Membantu wanita yang menghadapi masalah..
– Tombong @ Peranakan jatuh
– Period tak teratur
– Keputihan yg banyak
– Perut buncit selepas bersalin
– Badan dan Miss V berbau busuk
– Payudara & Miss V kurang pejal
– Miss V mula mengembang & longgar
– Wajah sering pucat kusam
 
 
 
jamu kencur tradisi bidan istana
Jatuh Peranakan bagi wanita yg pernah bersalin ni normal ya. Kadang2 yang anak dara pun jatuh peranakan juga disebabkan aktiviti lasak @ persekitaran kerja yg agresif. Pramugari yg kena angkat benda berat2 di kabin dan Atlet yg perlu cergas menjalankan aktiviti sukan. Benda ni berlaku dan bukannya nak kata semua tapi bagi kaum wanita yg tak jaga sahaja. Yang jatuh setiap kali lepas bersalin @ 2 kali setahun tu ye lah.. Masih Boleh diterima.
 
Tapi…agak membimbangkan bila ada wanita yang kerap jatuh peranakan tiap2 bulan. Ini dah memang pelvic floor, otot & urat ligamen yang menyokong kedudukan rahim sangat2 lemah. Dan bagi akak, Bukanlah sesuatu yg normal kalau kedudukan rahim terlalu mudah jatuh. Tolong ya, anak2 dara mahupun mak dara…kalau anda wanita yang senang jatuh peranakan, Sila amalkan herba2 yg boleh menguatkan otot Rahim macam JAMU KENCUR Tradisi Bidan Istana. 
 
Sambil tu buat kegel exercise (senaman yg menguatkan Rahim) serta senaman2 lain yg membantu. Minta uolls pantang juga dari angkat benda berat & aktiviti lasak. Yang utamanya, wajib berpantang selepas bersalin. Dan tolonglah…tolong jaga rahim yang tak ade galang gantinya. bukan macam gigi, kalau dah rosak boleh juga ganti dengan gigi palsu!
 
Kalau bab aset luaran kita, payudara & punggung, semua nak cun, montok terletak bagai. Tapi rahim, umur tak sampai 40 tahun dah melendut dan terjatuh. Payudara & punggung tu aksesori je puan2, RAHIM tu ENJINnya.
 
Aksesori mantap, tapi enjin dah semput…Tak puas suami drive lama2. Boring katanya…hehe.. Dari anak dara atau mak dara, bolehlah cuba ambil JAMU KENCUR tradisi bidan istana ni. InshaAllah tersangat lah cepat & bagus untuk merawat masalah dalaman wanita terutama mak2 dara yg dah tersangat kembang tak kuncup2nya..
 
Jom jadikan kembali malam pertama bersama suami. Jamu Kencur memang mudah utk diminum. Jamu jenis jus didalam paket, kesan serapannya kepada tubuh juga lebih cepat berbanding pil. Hanya koyak dan minum je, senang kan uolls?

 

jamu kencur
KEISTIMEWAAN JAMU KENCUR TRADISI BIDAN ISTANA
 
Mengetatkan kembali otot2 rahim yg longgar
Mencantik serta menyerikan kulit muka
Mengecutkan peranakan
Period kembali teratur & cyst mengecut
Menyuburkan rahim
Memberikan tenaga berpanjangan
Menguatkan peranakan wanita
Menaikkan payudara & punggung yg jatuh
Mengempiskan perut dan mengurangkan berat badan
Kebanyakan wanita lepas bersalin bukan je stress sebab nak kena jaga anak, STRESS sebab badan berlemak & tak terurus. Rahim tak kecut sempurna. Perut boroi & period tak teratur. Masalah Miss V apatah lagi..berlendir dan keputihan yg byk! Mak pun mula tegur bila nampak badan uolls, baru beranak 1 dah mcm beranak 5 katanya!
 
Bertambah tambah Stress kan??
Tengok pulak kesannya lepas pakai jamu kencur 3-4 hari….Hilang semua bau2 masam yg melekat & Keputihan yg merimaskan. Payudara semakin berdenyut dan mantopp gitu…Kawan uolls pun bakal terkejut tgk uolls….aikk tak mcm bru lepas bersalin pun?? Berseri, makin cantik badan. Suami apatah lagi, makin sayang makin mahu!
Betullah Bak kata orang,
“Duit memang tak boleh beli kebahagiaan, 
Tapi dgn duit, kita boleh beli sesuatu produk utk mencapai kebahagian”



BAHAN ISTIMEWA JAMU KENCUR
 
 
manjakani jamu kencur
Manjakani
Menegangkan otot vagina yg kendur setelah bersalin
Mengetatkan rahim
 
 
 
kacip fatimah jamu kencur

 

Kacip Fatimah
Melambatkan proses penuaan
Menguatkan tulang
Memberikan tenaga kpd tubuh badan
 
 
kunyit jamu kencur
Kunyit
Merawat kulit melecet
Menghilangkan masalah berdengkur
Antioksidan dlm kunyit berkesan mengecutkan jerawat
 
 
 
asam jawa jamu kencur
 Asam Jawa
Mengatasi masalah darah rendah
Menyembuhkan batuk kering
Menghilangkan bau busuk ketika period
 
 
serapat jamu kencur
Serapat
Menegang serta menganjalkan payudara
Mengurangkan bengkak selepas bersalin
Memulih & menegang tisu faraj yg longgar
 
 
halia jamu kencur
Halia
Membuang angin dlm badan
Mengubati sakit-sakit sendi
Merawat lemah tenaga batin
 
100% dari herba alam semulajadi & organik
100% diproses di kilang bertaraf GMP (Good Manufacturing Practices)
300% keberkesanannya dijamin InsyaAllah

Tak Perlu lagi uolls risau peranakan jatuh @ masalah alat sulit longgar, berbau. Harumkan semula dgn bahan2 alami yg terdapat dlm Jamu kencur Tradisi Bidan Istana. Malah ramuan inilah yg menjadi pilihan dayang2 dan puteri raja istana! 
 
jamu kencur
SOALAN YG SERING DITANYA MENGENAI JAMU KENCUR
Boleh ke Jamu Kencur diambil dengan supplement lain?
Boleh, Cuma perlu jarakkan selama 4-5 jam
Jika saya ada darah tinggi pun boleh ambil ke?
Boleh tak ada masalah..insyaAllah dapat rawat penyakit tu
1 kotak ada berapa paket?
Sekotak ada 10 paket X 20 ml
Ibu menyusu boleh consume?
Ya, Boleh
Ibu mengandung boleh ambil?
Ibu mengandung tak boleh ambil. Selepas bersalin boleh consume ketika pantang
 
 
CARA PENGAMBILAN JAMU KENCUR
 
1 paket setiap pagi sebelum makan @ semasa perut kosong
Koyak dan terus minum (tak perlu bancuh)
*Minum Air Masak Secukupnya
*Simpan ditempat yg sejuk (Lebih mudah simpan di peti ais – lebih sedap!)
 
 
 
TESTIMONI JAMU KENCUR
 
testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur
testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

testimoni jamu kencur

 

HARGA
1 KOTAK 
RM70 SEMENANJUNG
RM75 SABAH SARAWAK
 
3 KOTAK
RM180 SEMENANJUNG
RM185 SABAH SARAWAK
 
FREE POSLAJU
CARA ORDER?
KLIK SINI

 

 

80

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterShare on LinkedInBuffer this pageShare on RedditShare on Tumblr